maanantai 27. kesäkuuta 2011

Bricks between us

Morjenstaa! Tänää oli aika hauska päivä aamulla ku heräsin sanoin äidille ett jos se pystyis varaamaan mulle kampaajalle ajan täks päiväks joo se teki sen mut sit mun äiti anto mun kans ottaa vaaleita raitoja(OMG) mutt oikeesti mun äiti on niin skeptikko noiden hiusjuttujen kanssa ett jos se sais päättää nii mä en edes vanhuksenakaan sais värjätä mun hiuksia, nii siks toi oli niin iso juttu:) Noo kampaajan jälkeen mentiin Peakin kantis-iltaan ja sain ihanan hupparin ja pipon. Sit mun isä kans osti sellasen samanlaisen paidan mikä mulla on  vihreenä, nii olin ihan että VOIEEEIII:D Mutt mä oikeesti rakastan kaikkii peakin verkkareita ja tälläsii ku ne on iha älyttömän pehmosii ja mukavii, ja ne on kans iha hyvännäkösiäki. Mut anyway huomen ois sitte huoneen siivouksen jälkeen olla Relandeeroksen kanssa ja sillei<3 Ja noi kuvat on sitte ihan järkyttäviä ku piti tähän hätään jotai ottaa, toss muuten kans näkyy mun uusii hiuksii mutt ne on luonnassa vielä vaaleemmat:)



Ciao, Jossu<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti