sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

♥ Day 1 - Esittele itsesi

 Moii! Oon koko nimeltä Johanna Maria Kaarina Peltonen, mutt mua kutsutaan Peltsiks tai Jossuks:) Oon syntyny 21.7.1997 Jorvissa. Mä käyn kouluu Haagassa PHYK:ssa joka on tälläne liikunta-matikka painotteinen koulu. En kummiskaa asu Helsingissä, eli koulumatkat kestää TOOOOOOSI kauan.
 Oon luonteeltani vähä tollane crazyy ja pakko myöntää sisäinen blondi. Eli useimmin käytettyihin sanoihin tai lausahduksiin kuuluu mm. mitää, ai siis häh ja nyt meni ohi:D
 Mä pelaan koripalloo ja käyn kans laskettelemassa paljon talvisin. Viime kesänä mä viel harrastin Golfia mutt nyt se jäi ku se oli liian rauhallinen laji mulle:)

 Mä tykkään musiikista, vaatteista ja HEPOISTA<3(jöö en toi oli sit läpäll:D) Mut joo ett täss oli nyt tämmöne pieni info-paketti musta:)
PS. teen kakkos päivänki tänää ku huomenna ei oo aikaa

Ciao, Jossu<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti