sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

How come I'm the only one wearing shorts? Because you're special! YEAH RIGHT


Oon tässä mietiskelly vähäsen ja tajusin ett mulla on ollu kaikkissa vuoden 2010syksy-2011nyt, juhlissa päällä shortsit tai housut ei ikinä mekkoa tai hametta. Oon kyllä itte halunnu pistää mutta väliin oon sitte tullu aina äiti joka jollai ilkeellä ja amnipuloivalla tavalla saa mut kääntymään shortsien puoleen. Se väittää että mekossa/hameessa mä näytän semmoselta pikku lissulta ja shortseissa oon urheilijan näkönen JJUST. Mutt mä oon nyt päättäny että pidän mun pään kylmänä ku tulee aika hankkia konffis MEKKO ja se on mekko PISTE, eikä mikää skort(housuhame) tai vastaava! Ja haluun kanssa tosi korkeet ja tyttömäiset korot:) Musta vähän tuntuu että mun äiti haluis että oisin enemmän poikamainen koska se kerran kertoki mulle että se olis ekaks halunnut pojan no HER LOSS MY GAIN!:D

Ciao, Jossu<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti