sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

♥ Day 2 – Perheeni

 Eli mull on sisko, Laura Marianne Peltonen jota kutsutaan kyll iha Lauraks tai Ladeks. Se on nyt 24 vuotta ja asuu pienessä kaupungissa Ranskassa. Se on asunu jo vähä kaikkialla: Tampereella, Turussa, Espoossa, Saksassa ja nyt Ranskassa. Koht se kai muuttaa Ouluun koulun takia. Vaikka Laura on mun siskopuoli, nii se on mulle tooosi tärkee ja rakas<3!

 Mun vanhemmat, Satu Kaarina Peltonen ja Heikki Sakari Peltonen, on molemmat varmaa jotai lähelle 50, tai no mun isä on kai 51:) Vaikka mä riiteleen niiden kanssa(isän kanssa:) toosi paljon nykyään, nii on ne kummiski ne kaks maailman rakkainta ihmistä mulle. Mun isä on välillä vähän outo ett se heittää kaikkee ihan weird juttuja, varmaan oon siltä saanu ''huumorintajua'', mutt kyll se tosikkoki osaa olla ja se huomauttelee mua koko ajan mun syömisistä ja pöytätavoista
Mun äiti sit taas on se perheen aivot:) Se on yleensä se joka sanoo ei kaikille mun ja isän hulluille ideoille, mutt onneks se ei oo nii totinen BELIVE ME! Jaa ainiijoo tuli tosta mieleen että isän kanssa puhun yleensä suomee mutt äidin kanssa englantii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti